Verhalen vormen de kern van je bedrijf, campagne of jezelf als ondernemer. Ze hebben de macht om klanten, donateurs en lezers te overtuigen van jouw idee, product of dienst.
Als tekstschrijver en redacteur houd ik hier rekening mee. Daarom maak ik graag persoonlijk kennis met jou. Ik verdiep mij niet alleen in de tekst die ik ga schrijven, maar ook in jouw bedrijf, strategie en missie. Jouw webteksten zijn tenslotte onderdeel van jouw (bedrijfs)verhaal!
Pakkende en overtuigende webteksten trekken de aandacht van jouw potentiële klanten of donateurs. Vanaf de eerste nieuwsgierigheid tot de uiteindelijke call-to-action. Bij het schrijven of redigeren van jouw webteksten richt ik mij daarom op de doelgroep en conversie. Hoe activeren we jouw ideale klant?
Tot slot houd ik rekening met SEO. Indien gewenst voer ik een zoekwoordenonderzoek voor je uit. Zo is jouw website beter vindbaar in zoekmachines als Google.